שיווק דיגיטלי למטפלים – איך עושים את זה נכון?

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email

המשבר הכלכלי שפקד, בעקבות הקורונה, בעלי עסקים בכלל ואת העוסקים במקצועות הטיפול בפרט, אילץ רבים לשנות את התפיסה השיווקית שלהם, ולהשקיע זמן ומשאבים בשיווק דיגיטלי.

אם בעבר, "מפה לאוזן" או פרסום בקבוצות היה מספיק בשביל להביא פציינטים חדשים, הרי שכעת (ולאור הריחוק החברתי שנכפה על כולנו בשנה האחרונה), רוב המטפלים מצאו עצמם מקדישים נתח נכבד מזמנם על מנת להרחיב את ארגז הכלים של ניהול העסק שלהם בעבודת שיווק, קידום דיגיטלי, SEO ועוד. אחרים בחרו לפנות לסוכנויות פרסום קטנות ופרילאנסרים ייעודיים שצצו בתקופת הקורונה כמו פטריות בחל"ת אחרי הגשם. 

אלה שקידמו את עצמם בכוחות עצמם נוטים להתייאש די מהר, היות ושיווק דיגיטלי הינו מקצוע בפני עצמו שמחייב ידע בנושא המלווה בניסיון של שנים בשטח. אין קיצורי דרך.

היות ושוק הקידום הדיגיטלי רווי למדי, ובעל עסק אשר מעוניין לפנות לגורם מקצועי שיקדם ברשתות החברתיות את השירות שהוא מציע, ייתקל ב'אנשי סושיאל', שאולי יהיו מוצלחים בהשגת לייקים ועוקבים חדשים, אולם בכל הקשור לשורה התחתונה – מכירות ולידים – התוצאות, לרוב, רחוקות מלהשביע רצון.

לחלופין, ניתן  להשקיע כסף רב בסוכנויות הגדולות, אשר מתמחות ביצירת תכנים המובילים לחשיפה גדולה, ולכן פועלות בדרך כלל עם לקוחות עסקיים עתירי ממון (לרוב הרשתות והמותגים הגדולים). בעבור רוב בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, מדובר באופציה לא ריאלית.

אז מה אמורים לעשות "דור הביניים"? אותם בעלי עסקים קטנים ובינוניים, העוסקים במקצועות הטיפול, אשר הגיעו למצב בו הם מוכרחים לעלות ברמת השיווק הדיגיטלי שלהם אולם אין באפשרותם להשקיע תקציבי עתק בפרסום דיגיטלי? 

עבור מקרים כאלה, הפתרון הוא חברות האמצע – לא "פרילאנסרים בשקל" שהנושא גדול עליהם בכמה מידות ולא חברות פרסום מפונפנות, המחייבות השקעה כספית עצומה כתנאי סף לעבודה עמן.

וכאן "אימפקט שירותי תוכן" נכנסת לתמונה. לאחר שחברת "אימפקט" הצליחה, במשך שנים, לפצח בהצלחה מנגנון קידום יעיל עבור עורכי דין, באמצעות "אוביטר" -פורטל חדשות משפטיות ואינדקס עורכי דין, המביאים עמם חשיפה עצומה לקהל יעד רלוונטי וטראפיק לאתר ולרשתות החברתיות, כמו גם פניות חדשות ולידים חמים, היא עושה זאת כעת גם בתחום הטיפול והאסתטיקה.

בפועל, הדבר קורא ממש עכשיו באמצעות פורטל "בריאותי", המרכז חדשות רלוונטיות במגוון תחומי הבריאות והלייפסטייל, וביניהם – רפואה משלימה, אסתטיקה ויופי, בריאות הנפש, תזונה, כושר ועוד.

במקביל, פורטל "בריאותי" משמש כאינדקס למטפלים במגוון התחומים לעיל וכפלטפורמה למיצוב מומחיותם באמצעות פרסום מאמרים מקצועיים פרי עטם.

חבילות הקידום למטפלים, מבוססת על מסקנות עבודה עם מאות לקוחות, שקודמו באמצעות חברת "אימפקט" הן באופן ממומן והן באופן אורגני, והיא בבחינת Must לעוסקים במקצועות הטיפול והאסתטיקה, המעוניינים להגדיל את קהל הקליינטים שלהם, מבלי לפשוט יד ורגל בדרך…

החבילות ש"אימפקט" מציעה כוללות פתיחת כרטיס פרופיל אישי באינדקס עם הפנייה לרשתות החברתיות, פרסום מקצועיים בפורטל ובפייסבוק, הפקת סרטוני תדמית, פודקאסטים מצולמים, תוכן אורגני עבור הרשתות החברתיות ואף קידום ממומן  בפלטפורמות הרלוונטיות (פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טאבולה/אאוטבריין).

ועכשיו, לכבוד השקת הפורטל – רישום בחינם לאינדקס המטפלים ל-100 הנרשמים הראשונים.

מעניין אתכם? השאיר פרטים ובואו ניפגש לקפה (או לכל הפחות לשיחת טלפון ללא התחייבות)
אתר החדשות briuti.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות